ID: 4867
Emaille SHELL Citax bord. Eind jaren 50.
€550,00
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Emaille SHELL topper.
Het bord is NIET bijgewerkt op het frontvlak. De plekken die beschadigd zijn worden goed in beeld gebracht op de 7 duidelijke foto's.
Op de randen zit wel hier en daar een lik verf.
Op de 7e foto is te zien dat de gemeente Groningen over dit bord schrijft. Het bord is dus ongeveer in 1959 gemaakt.
Afmetingen: 116,5 x 96,5 cm.
Kan ook worden geruild. Kijk even naar mijn profiel ( en klik op mijn naam rechtsboven in de advertentie ) voor hetgeen ik altijd zoek. Dus emaille borden / reclameborden gezocht!
De laatste 3 foto's in deze advertentie tonen dat ik ook deurpostjes, automotive reclame ( emaille en blik ) en een Orion bord zoek... Tevens staat daar mijn mailadres en telefoonnummer ( niet bellen onder kantoortijden ).
De fotos in mijn profiel toont ook wat ik verzamel en zoek... Of Google mijn naam: Ron Dekker Naaldwijk en kijk op mijn website.
Combinatieaankoop kan natuurlijk ook, middels ruil of meerdere items die ik te koop heb staan.
Bijbetaling vanaf mijn kant geen probleem. Meerdere items ook niet, zelfs complete verzamelingen is mogelijk.
Het bord is NIET bijgewerkt op het frontvlak. De plekken die beschadigd zijn worden goed in beeld gebracht op de 7 duidelijke foto's.
Op de randen zit wel hier en daar een lik verf.
Op de 7e foto is te zien dat de gemeente Groningen over dit bord schrijft. Het bord is dus ongeveer in 1959 gemaakt.
Afmetingen: 116,5 x 96,5 cm.
Kan ook worden geruild. Kijk even naar mijn profiel ( en klik op mijn naam rechtsboven in de advertentie ) voor hetgeen ik altijd zoek. Dus emaille borden / reclameborden gezocht!
De laatste 3 foto's in deze advertentie tonen dat ik ook deurpostjes, automotive reclame ( emaille en blik ) en een Orion bord zoek... Tevens staat daar mijn mailadres en telefoonnummer ( niet bellen onder kantoortijden ).
De fotos in mijn profiel toont ook wat ik verzamel en zoek... Of Google mijn naam: Ron Dekker Naaldwijk en kijk op mijn website.
Combinatieaankoop kan natuurlijk ook, middels ruil of meerdere items die ik te koop heb staan.
Bijbetaling vanaf mijn kant geen probleem. Meerdere items ook niet, zelfs complete verzamelingen is mogelijk.