ID: 13374
Jaguar XK8 4.0 Coupe 1997 Grijs
€11.000,00
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Bij deze verkoop ik mijn Jaguar XK8 uit 1997.
Ik heb hem nog niet zo lang in mijn bezit, maar wegens verandering van werk ben ik hem genoodzaakt te verkopen.
De auto is van binnen en buiten in een hele mooie en goede staat. Hij rijdt heerlijk en is zeer snel wanneer je het pedaal goed intrapt. Bij rustig rijden rijdt hij heel relaxd en valt het benzineverbruik heel erg mee.
Deze auto is door de vorige eigenaar altijd goed onderhouden geweest bij Kolvenbach in Tiel en er is werkelijk nooit op de auto bezuinigd.
- Kettingspanners zijn vervangen voor de juiste.
- Beide koppen zijn gereviseerd.
- Automaatbak is gereviseerd.
Op de foto's van de facturen zie je wat er de afgelopen jaren allemaal aan is gedaan en wat er aan vervangen is. Facturen zijn uiteraard allemaal aanwezig.
Zelf heb ik bij Manshande in Heiloo een aantal maanden terug twee ABS sensors laten vervangen.
Auto is op dit moment helemaal goed en staat binnen. Doe gerust een bod, maar hou het netjes. de liefhebber weet wat deze auto's waard zijn in deze staat. Kom liever langs voor een proefrit en doe een bod naast de auto. Auto staat niet in de weg en hoeft niet perse weg, maar bij de juiste liefhebber met het juiste bod mag hij weg.
Ik heb hem nog niet zo lang in mijn bezit, maar wegens verandering van werk ben ik hem genoodzaakt te verkopen.
De auto is van binnen en buiten in een hele mooie en goede staat. Hij rijdt heerlijk en is zeer snel wanneer je het pedaal goed intrapt. Bij rustig rijden rijdt hij heel relaxd en valt het benzineverbruik heel erg mee.
Deze auto is door de vorige eigenaar altijd goed onderhouden geweest bij Kolvenbach in Tiel en er is werkelijk nooit op de auto bezuinigd.
- Kettingspanners zijn vervangen voor de juiste.
- Beide koppen zijn gereviseerd.
- Automaatbak is gereviseerd.
Op de foto's van de facturen zie je wat er de afgelopen jaren allemaal aan is gedaan en wat er aan vervangen is. Facturen zijn uiteraard allemaal aanwezig.
Zelf heb ik bij Manshande in Heiloo een aantal maanden terug twee ABS sensors laten vervangen.
Auto is op dit moment helemaal goed en staat binnen. Doe gerust een bod, maar hou het netjes. de liefhebber weet wat deze auto's waard zijn in deze staat. Kom liever langs voor een proefrit en doe een bod naast de auto. Auto staat niet in de weg en hoeft niet perse weg, maar bij de juiste liefhebber met het juiste bod mag hij weg.