ID: 8292
Telefoon bakeliet voor aan de wand.
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Telefoon heb ik jarenlang zelf gebruikt en werkte nog steeds goed tot helaas analoog bellen niet meer mogelijk was in onze woning.
Als kind hing de telefoon bij mijn opa en oma op de gang. Omdat in die tijd (jaren '69) niet iedereen een telefoon had werd deze gebruikt door buren, vrienden en familie. Men belde het nummer van opa en oma zodat snel een buur geroepen kon worden of deze al stond te wachten 'want er stond een afspraak om gebeld te worden'. Althans in mijn beleving dan. Ieder geval heb ik mooie herinneringen aan die tijd.
Ondanks jeugdsentiment ligt de telefoon, na jarenlang als item aan de wand te hebben gehangen, al weer een tijd in de kast te verstoffen en wil ik er wel van af. Want die herinnering die blijft toch wel.
Dus doe een mooi bod en mijn familie stuk gaat over naar jou.
Als kind hing de telefoon bij mijn opa en oma op de gang. Omdat in die tijd (jaren '69) niet iedereen een telefoon had werd deze gebruikt door buren, vrienden en familie. Men belde het nummer van opa en oma zodat snel een buur geroepen kon worden of deze al stond te wachten 'want er stond een afspraak om gebeld te worden'. Althans in mijn beleving dan. Ieder geval heb ik mooie herinneringen aan die tijd.
Ondanks jeugdsentiment ligt de telefoon, na jarenlang als item aan de wand te hebben gehangen, al weer een tijd in de kast te verstoffen en wil ik er wel van af. Want die herinnering die blijft toch wel.
Dus doe een mooi bod en mijn familie stuk gaat over naar jou.