ID: 14325
Advertentie ID: #12605 is toegevoegd aan uw verlanglijst.
vintage bandrecorder ,opnames van het songfestival uit 1959
€75,00
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Prachtige vintage bandrecorder uit 1959, merk Telephunken magnetopfon 75
Heel bijzonder is dat er een band opname opzit van het songfestival uit 1959 !..
De bandrecorder is in complete en goede conditie en het stroom licht komt op groen en werkt.
De recorder is niet getest daar de werking ervan mij onbekend is, maar er komt een brom geluid uit en het oog komt op groen te staan als de stekker in het stopcontact is.
De bandrecorder is erg zwaar en weegt bijna 10kg.
De oude bande van de opnames van het songfestival uit 1959 zijn heel.
Heel bijzonder is dat er een band opname opzit van het songfestival uit 1959 !..
De bandrecorder is in complete en goede conditie en het stroom licht komt op groen en werkt.
De recorder is niet getest daar de werking ervan mij onbekend is, maar er komt een brom geluid uit en het oog komt op groen te staan als de stekker in het stopcontact is.
De bandrecorder is erg zwaar en weegt bijna 10kg.
De oude bande van de opnames van het songfestival uit 1959 zijn heel.