ID: 3836
Advertentie ID: #3836 is verwijderd van uw verlanglijst.
Projectleider Access Service
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
(Sluitingsdatum: 13-04-2018 om 15:00 uur) De afdeling Access Services maakt onderdeel uit van Directie Distributie en Uitzenden. De afdeling Access Services is verantwoordelijk voor het toegankelijk maken van programma's van de organisatie
Bedrijfsomschrijving
Matchd bemiddelt professionals voor tijdelijke en vaste vacatures. Wij werken samen met Freelancers maar ook obv een tijdelijk loondienstverband of met andere detacheerders.
U krijgt van ons altijd een terugkoppeling. Na de hierboven vermelde sluitingsdatum beoordelen wij elke sollicitatie en geven u een terugkoppeling. Mocht u binnen 3 werkdagen niets horen bel ons dan even, dan is er mogelijk iets fout gegaan.
Reacties ontvangen wij graag voorzien van een CV in word-formaat . Een motivatie is (nog) niet nodig. Als u geselecteerd wordt vragen wij u altijd om een aanvullende motivatie te schrijven om de kans op succes zo groot mogelijk te maken.
Functieomschrijving
Startdatum: 01-05-2018
Einddatum: 31-12-2018
Optie op verlenging: Ja
Aantal uur per week: 24-28
Sluitingsdatum: 13-04-2018 om 15:00 uur
De afdeling Access Services maakt onderdeel uit van Directie Distributie en Uitzenden. De afdeling Access Services is verantwoordelijk voor het toegankelijk maken van programma's van de organisatie. Ze levert eindproducten zoals ondertiteling, Elektronische Programma Gidsen (EPG)/Gidsen, metadata voor online en diverse verantwoordingsrapportages. De afdeling coördineert verder de productie van audiodescriptie, gebarentolken en gesproken ondertiteling. Bij de afdeling Access Services wordt gewerkt met zelfsturende teams. Voor deze afdeling zoeken wij naar een enthousiaste gedreven projectleider die in samenwerking met het team projecten tot uitvoering brengt.
Op dit moment loopt een groot aantal veelal technische projecten bij de afdeling, waarbij het nodig is dat deze extra ondersteund gaan worden door een projectleider met specifieke aandacht voor onderlinge afstemming, verslaglegging, afronding en overdracht. Daarnaast gaat er begin mei een traject opstarten voor het aanbesteden van geautomatiseerde ondertitelsoftware, hiervan zal je de projectleider zijn.
De klant is terughoudend in het inhuren van een ZZP'er. Bij voorkeur huurt men iemand in die bij ons in loondienst komt/is. Wij zullen ons best doen om, samen met jou als ZZP'er, hier toch een ZZP-opdracht van de maken. Hier kunnen we op voorhand echter geen garantie over geven. Uiteraard is een (tijdelijk) loondienstverband altijd een optie.
Functie-eisen
Bedrijfsomschrijving
Matchd bemiddelt professionals voor tijdelijke en vaste vacatures. Wij werken samen met Freelancers maar ook obv een tijdelijk loondienstverband of met andere detacheerders.
U krijgt van ons altijd een terugkoppeling. Na de hierboven vermelde sluitingsdatum beoordelen wij elke sollicitatie en geven u een terugkoppeling. Mocht u binnen 3 werkdagen niets horen bel ons dan even, dan is er mogelijk iets fout gegaan.
Reacties ontvangen wij graag voorzien van een CV in word-formaat . Een motivatie is (nog) niet nodig. Als u geselecteerd wordt vragen wij u altijd om een aanvullende motivatie te schrijven om de kans op succes zo groot mogelijk te maken.
Functieomschrijving
Startdatum: 01-05-2018
Einddatum: 31-12-2018
Optie op verlenging: Ja
Aantal uur per week: 24-28
Sluitingsdatum: 13-04-2018 om 15:00 uur
De afdeling Access Services maakt onderdeel uit van Directie Distributie en Uitzenden. De afdeling Access Services is verantwoordelijk voor het toegankelijk maken van programma's van de organisatie. Ze levert eindproducten zoals ondertiteling, Elektronische Programma Gidsen (EPG)/Gidsen, metadata voor online en diverse verantwoordingsrapportages. De afdeling coördineert verder de productie van audiodescriptie, gebarentolken en gesproken ondertiteling. Bij de afdeling Access Services wordt gewerkt met zelfsturende teams. Voor deze afdeling zoeken wij naar een enthousiaste gedreven projectleider die in samenwerking met het team projecten tot uitvoering brengt.
Op dit moment loopt een groot aantal veelal technische projecten bij de afdeling, waarbij het nodig is dat deze extra ondersteund gaan worden door een projectleider met specifieke aandacht voor onderlinge afstemming, verslaglegging, afronding en overdracht. Daarnaast gaat er begin mei een traject opstarten voor het aanbesteden van geautomatiseerde ondertitelsoftware, hiervan zal je de projectleider zijn.
De klant is terughoudend in het inhuren van een ZZP'er. Bij voorkeur huurt men iemand in die bij ons in loondienst komt/is. Wij zullen ons best doen om, samen met jou als ZZP'er, hier toch een ZZP-opdracht van de maken. Hier kunnen we op voorhand echter geen garantie over geven. Uiteraard is een (tijdelijk) loondienstverband altijd een optie.
Functie-eisen
- minimaal over een afgeronde relevante technische opleiding (of soortgelijk) op universitair- of HBO niveau.
- 3-5 jaar ervaring in projectmanagement op het terrein van access services.
- (basale) kennis van agile en lean werkwijzen.
- Beschikt over certificaten van Prince 2 en IPMA.
- 3-5 jaar ervaring met aanbestedingstrajecten.
- ervaring in projectmanagement op terrein van access services;
- ervaring heeft met aanbesteden;
- meegewerkt aan projecten binnen een media omgeving;
- ervaring heeft met het werken met agile en lean werkmethodieken in zelfsturende team.