ID: 43665
Omschrijving
Hoi
Ik ben olly en ben op zoek naar een nieuw huisje. Je zult wel denken waarom is dat lieve witte hondje op zoek naar een nieuw huisje! Dat ga ik dadelijk vertellen ik ga eerst wat over mezelf vertellen.
Ik ben dus olly een lieve jongen van net 3 jaar ik ben gekruist met een husky en een golden retriever.
Mijn pa wou ook in de spotlight en wilde graag met mij op de foto in de advertentie
Ik ben dol op knuffelen en heel veel aandacht ik kan heel goed met kinderen alleen als ze onder de 10 jaar zijn wil ik nog wel eens een beetje lomp zijn, dit bedoel ik niet zo. Ik vind het ook geweldig om lekker lang en veel te lopen alleen snap ik nog niet altijd hoe ik aan de riem moet lopen los lopen is voor mij niet helemaal weggelegd ik blijf een beetje op mijn vader lijken, wat dus inhoud dat ik eerst mijn neus achterna ga voordat ik luister.
Ik kan wel een paar uurtjes alleen blijven.
Katten vind ik absoluut niet leuk en met andere reuen gaat het ook niet zo goed ik denk altijd dat ik de baas ben, en dat is nu precies de reden waarom ik moet gaan verhuizen bij mijn huidige baasjes. Ik heb onlangs ruzie gemaakt met mijn vader en we moesten toen allebei naar de dierenarts we hebben er allebei gelukkig niks aan over gehouden maar het gaat niet zo goed meer tussen ons, we spelen nog wel maar maken ook vaak ruzie. Ik zoek dus een nieuw huisje waar wel een teefje mag wonen maar liever niet met een andere reu.
Als u nog meer over mij wilt weten kunt u altijd contact opnemen met mijn baasjes en zij zullen dan antwoord geven met mijn toestemming natuurlijk
Ik ben olly en ben op zoek naar een nieuw huisje. Je zult wel denken waarom is dat lieve witte hondje op zoek naar een nieuw huisje! Dat ga ik dadelijk vertellen ik ga eerst wat over mezelf vertellen.
Ik ben dus olly een lieve jongen van net 3 jaar ik ben gekruist met een husky en een golden retriever.
Mijn pa wou ook in de spotlight en wilde graag met mij op de foto in de advertentie
Ik ben dol op knuffelen en heel veel aandacht ik kan heel goed met kinderen alleen als ze onder de 10 jaar zijn wil ik nog wel eens een beetje lomp zijn, dit bedoel ik niet zo. Ik vind het ook geweldig om lekker lang en veel te lopen alleen snap ik nog niet altijd hoe ik aan de riem moet lopen los lopen is voor mij niet helemaal weggelegd ik blijf een beetje op mijn vader lijken, wat dus inhoud dat ik eerst mijn neus achterna ga voordat ik luister.
Ik kan wel een paar uurtjes alleen blijven.
Katten vind ik absoluut niet leuk en met andere reuen gaat het ook niet zo goed ik denk altijd dat ik de baas ben, en dat is nu precies de reden waarom ik moet gaan verhuizen bij mijn huidige baasjes. Ik heb onlangs ruzie gemaakt met mijn vader en we moesten toen allebei naar de dierenarts we hebben er allebei gelukkig niks aan over gehouden maar het gaat niet zo goed meer tussen ons, we spelen nog wel maar maken ook vaak ruzie. Ik zoek dus een nieuw huisje waar wel een teefje mag wonen maar liever niet met een andere reu.
Als u nog meer over mij wilt weten kunt u altijd contact opnemen met mijn baasjes en zij zullen dan antwoord geven met mijn toestemming natuurlijk